ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

  • ۰
  • ۰

ساک پارچه ای4

ساک پارچه ای برای آسان تر شدن حمل کالاهای خریداری شده برای مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مزایای ساک پارچه ای می توان به جنبه تبلیغاتی آن اشاره نمود. چاپ ساک پارچه ای از طریق چاپ سیلک انجام می شود و قیمت آن نسبت به جنس، سایز و گرماژ های آن تعیین می شود. ساک پارچه ای قابلیت حمل کالاهای سنگین وزن و بزرگ را نیز دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و کامل تر در رابطه با هر یک از انواع ساک پارچه ای به سایت ما مراجعه نمایید.

در بسیاری از موارد بر روی ساک پارچه ای تبلیغ یک شرکت چاپ می شود اما شما از خرید خود راضی و خوشحال هستید با وجود آن که می دانید با دست گرفتن آن ساک برای یک شرکت تبلیغ می کنید. نه تنها شما بلکه اغلب مردم کارایی و زیبایی این ساک های پارچه ای را در نظر می گیرند و اگر یک ساک پارچه ای در عین زیبایی برای حمل و جا به جایی کالاها بسیار کارآمد باشد چه اشکالی دارد در عین حال برای یک محصول نیز تبلیغ کند. ساک های پارچه ای با توجه به کیفیت و کارایی که دارند بهترین جایگزین برای ساک های کاغذی می باشند. از همین جهت نیز بیشتر شرکت ها برای تبلیغات خود از ساک های پارچه ای استفاده می کنند تا بتوانند از آن ها به عنوان بیلبورد های تبلیغاتی متحرک استفاده کنند و نام شرکت و برند خود را در معرض دید دیگران قرار دهند.

در گذشته یکی از دلایل مشتریان برای استفاده از کیسه های نایلونی قیمت بسیار پایین آن ها بوده است، اما امروزه با توجه به کارایی بسیار زیاد ساک پارچه ای و قیمت مقرون به صرفه آن، استفاده از این ساک ها را به دیگر ابزار های تبلیغاتی ترجیح می دهند. ساک پارچه ای مقاومت بیشتری دارد و حتی می تواند کالاهای سنگین و بزرگ را جا به جا کند. از دیگر مزایای ساک پارچه ای نسبت به ساک های نایلونی جادار بودن آن ها می باشد. همچنین ساک های پارچه ای در طبیعت قابلیت بازیافت دارند و آسیبی برای محیط زیست ندارند ولی تمامی کیسه های نایلونی و کاغذی تا مدت ها در طبیعت می مانند و ظاهر طبیعت را زشت می کنند.

ساک های پارچه ای در انواع و رنگ ها و طرح های گوناگونی تولید می شوند که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هر یک از آن ها به سایت ما مراجعه نمایید.


  • ۹۷/۱۲/۰۶
  • faezeh ahmadvand

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی