ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

  • ۰
  • ۰

ساک پارچه ای5

ساک پارچه ای یکی از محصولاتی است که این روز ها جایگزین ساک های نایلونی ویک بار مصرف شده است. آسیب و مضرات نایلون ها و کیسه های پلاستیکی به محیط زیست موجب رواج فرهنگ استفاده از ساک های پارچه ای شده است. از طرفی اغلب سازمان ها، شرکت ها و فروشگاه ها به دنبال روش مناسبی برای تبلیغات مفید و پایدار می باشند که ساک پارچه ای بهترین گزینه برای آن ها است. افراد به راحتی می توانند تبلیغات خود را در طرح ها و مدل های گوناگون بر روی این ساک ها چاپ کنند و با در اختیار قرار دادن آن ها برای مشتری تبلیغات خود را در سطح شهر به نمایش در بیاورند. قطعا شما هیچ روشی را مانند ساک پارچه ای نخواهید یافت که با کمترین هزینه به مدت طولانی برای شما تبلیغ کند و تا این اندازه در ذهن مخاطب تاثیرگذار باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ساک پارچه ای به سایت ما مراجعه نمایید.

به علت طول عمر بالاو قابلیت بازیافت این ساک های پارچه ای در طبیعت مسئولین در تلاش اند تا استفاده از این ساک ها را جایگزین کیسه های پلاستیکی کنند و آن را به صورت یک فرهنگ در جامعه رواج دهند. قیمت مقرون به صرفه ساک پارچه ای در مقایسه با ساک های کاغذی و نایلونی در کنار کیفیت بالا و ماندگاری آن ها توجه جمع کثیری از مردم را به خود جلب کرده است.

 براساس آمار بدست آمده همه ساله در حدود 4000 تن ضایعات مصرفی پلاستیکی وارد اقیانوس و آب های آزاد می شود که این امر اشباع آب های آزاد از زباله های پلاستیکی را در آینده ای نزدیک به همراه خواهد داشت. این زباله ها نه تنها تمامی آب ها را آلوده می کند، بلکه تمامی حیوانات را نیز از بین خواهد برد و با ورود به طبیعت نیز محیط زیست را در معرض خطرات جدی قرار می دهد، اما ساک پارچه ای به علت قابلیت بازیافتی که دارد بعد از مدت کوتاهی تجزیه شده و از محیط زیست حذف می شود. در نظر بگیرید اگر از میان هر 5 نفر تنها یک نفر به جای کیسه های پلاستیکی از ساک پارچه ای استفاده کند حدود 14 میلیون کیسه پلاستیکی از محیط زیست حذف خواهد شد. بنابراین شما با استفاده از ساک پارچه ای می توانید تاثیر به سزایی در حفظ محیط زیست داشته باشید.

با همه این اوصاف ساک پارچه ای بهترین کالای تبلیغاتی برای تبلیغ و حمل و جابه جایی کالا ها به شمار می آید که دوستدار محیط زیست و طبیعت نیز می باشد.


  • ۹۷/۱۲/۱۲
  • faezeh ahmadvand

نظرات (۱)

  • پسرا موجدات شادی هستن به چند دلیل:
  • پسرا موجدات شادی هستن به چند دلیل:
        - اسم و فامیلشون رو همیشه نگه می دارن
        - مکالمات تلفنی شون بیشتر از یه دقیقه نیست
        - برای یه سفر پنج روزه یه شلوار جین کافیه
        - اگه جایی دعوت نشن قهر نمی کنن
        - در طول زندگی نیازی به تغییر مدل مو ندارن
        - برای 25 نفر در طول 25 دقیقه سوغاتی می خرن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی