ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

  • ۰
  • ۰

این روز ها ساک پارچه ای به دلیل کاربرد های بسیاری که دارد طرفداران زیادی را در بازار تجارت به خود جلب کرده است. این ساک های پارچه ای را دوست دار طبیعت می نامند زیرا هیچ آسیبی را برای محیط زیست به دنبال نخواهد داشت. ساک پارچه ای طول عمر بسیار بالایی دارد به همین دلیل از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. اغلب شرکت ها، فروشگاه ها و نمایشگاه ها از این ساک ها برای مصارف تبلیغاتی استفاده می کنند. ساک پارچه ای نسبت به سایر ساک های نایلونی و کاغذی دوام بالاتری داشته و در رنگ ها و سایز های گوناگونی تولید می شوند. شما برای اطلاعات بیشتر در رابطه با ساک پارچه ای می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید. حال جا دارد این قسمت اشاره مختصری به دوخت ساک های پارچه ای داشته باشیم.

انواع دوخت در تولید ساک پارچه ای

دوخت با روش سنتی

امروزه در تولیدات ساک پارچه ای از این روش به علت زمان بر بودن و نیاز زیاد به نیروی انسانی کمتر استفاده می شود. فرض کنید مشتری تیراژ بالایی را برای تولید ساک پارچه ای سفارش دهد، در چنین وضعیتی به علت کار با چرخ خیاطی و تولید سنتی و دستی زمان زیادی را می طلبد. همچنین تعداد بالا در تیراژ با این روش می تواند خطای بسیاری را به دنبال داشته باشد و در نتیجه کیفیت تولید آن ها را کاهش دهد.

دوخت با چرخ های حرارتی و نیمه اتوماتیک

یکی دیگر از روش هایی که برای دوخت ساک پارچه ای استفاده می گردد چرخ های نیمه اتوماتیک هستند. استفاده از این چرخ ها به نسبت چرخ های خیاطی دستی بسیار بهینه تر می باشد و در آن به استفاده از نخ و نوار نیازی نیست. اما باز ها هم در این روش نیاز به تعدادی نیروی انسانی می باشد و این نیز مانند روش سنتی کمی زمانبر است. همچنین یکی از معایب این روش این است که مانند روش سنتی به برش ساک پارچه ای در اندازه های گوناگون نیاز است.

دوخت با خط تولید اتوماتیک

بهترین روش دوخت برای تولید ساک پارچه ای خط تولید اتوماتیک است.که این روش برخلاف دو روش قبل نیاز به نیروی انسانی زیادی ندارد و می تواند تیراژ بالایی ساک پارچه ای با کیفیت تولید کند. همچنین تولید بالای این ساک های پارچه در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. با این روش می توان انواع ساک پارچه ای مانند ساک دستی بغل پاکتی، ساک دستی فلت، ساک پارچه ای رودوشی، ساک پارچه ای متالایز و ...

طریقه دوخت ساک پارچه ای

در ابتدا باید رنگ و سایز و گرماژ ساک پارچه ای را که مشتری سفارش داده است در نظر گرفت.سپس طاقع پارچه مورد نظر را انتخاب می کنیم و آن را در رول ابتدایی دستگاه قرار می دهیم. سپس سرپارچه را در خط تولید قرار داده و مابقی حالت ها را تنظیم و دستگاه را استارت می نماییم.


  • ۹۷/۱۰/۲۹
  • faezeh ahmadvand

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی