ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

  • ۰
  • ۰

ساک پارچه ای3

از ساک پارچه ای به دلیل طول عمر بالا و دوام زیاد و قیمت مقرون به صرفه ی آن به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می شود که در رنگ ها و طرح های گوناگونی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این نوع از ساک پارچه ای قابلیت چاپ انواع برند و لوگو را دارد و می تواند به عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی در اختیار مشتریان قرار بگیرد. ساک پارچه ای را می توان به صورت دسته زنبیلی و دسته موزی تولید کرد. نصب این دسته ها بر روی ساک پارچه ای باعث می شود که این ساک ها بتوانند وزن های سنگین تری را تحمل کنند و از طرفی نیز این دسته ها به مشتریان کمک می کند تا راحت تر کالاها ی خود را جا به جا کنند.

تصور کنید شما صاحب یک بیلبورد و یا تبلیغات بزرگ در سطح شهر هستید، هنگامی که بیلبورد خود را در کل شهر به حرکت در می آورید، در واقع تعداد زیادی از افراد را با برند و کسب و کار خود آشنا می کنید. ساک پارچه ای دقیقا همین کار را برای شما انجام می دهد، شما از این طریق برند خود را به عموم می شناسانید. اگر به این کار از بعد دیگری نگاه کنید متوجه خواهید شد که این امر رضایت مشتریان و جلب توجه آن ها را نیز به همراه دارد، زیرا هنگامی که مشتری از شما خرید می کند  و شما محصولات او را داخل ساک پارچه ای به او تحویل می دهید، در واقع به مشتری خود نشان داده اید که برای او احترام و ارزش قائل هستید. سعی کنید با ارائه ساک پارچه ای به مشتریان خود حمل و نقل کالاها را برای آن ها آسان تر کنید.

ساک پارچه ای با جنس های مرغوبی تولید می شوند که به رحتی فرم و ظاهر خود را از دست نمی دهند و حتی با چندین بار شستشو به زیبایی قبل باقی می ماند. برخلاف ساک های نایلونی و کاغذی که خیلی زود سست شده و شکل و ظاهر خود را از دست می دهند، ساک های پارچه ای تا مدت ها ماندگار هستند.

ساک پارچه ای تبلیغاتی در دو جنس غیربافته و برزنتی تولید می گردد که روی هر دوی آن ها می توان تبلیغات یک شرکت را چاپ نمود و از آن به عنوان بهترین ابزار تبلیغات برای کسب و کار های گوناگون استفاده نمود. ساک پارچه ای تبلیغاتی به علت الیافی که در جنس پارچه آن به کار رفته است جزء گران ترین نوع ساک های دستی به شمار می آید که امروزه طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده است.


  • ۹۷/۱۲/۰۲
  • faezeh ahmadvand

نظرات (۱)

  • قیمت لوستر مدرن
  • چه جالب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی