ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

  • ۰
  • ۰

ساک پارچه ای1

هم زمان با پیشرفت تکنولوژی و تولید محصولات تازه، ضایعات تولیدی و آسیب به محیط زیست بیشتر شده است. یکی از یزرگ ترین معضلاتی که در محیط زیست وجود دارد زباله های پلاستیکی است که متاسفانه به علت قیمت بسیار پایین آن ها بسیار مورد استفاده قرار می گرفتند. اما این موضوع امروزه کمتر دیده می شود، زیرا ساک پارچه ای تبدیل به جایگزین بسیار خوب و مناسب ساک های پلاستیکی شده است. ساک پارچه ای هیچ آسیبی برای محیط زیست ندارد از همین جهت مورد استقبال افراد زیادی قرار می گیرد. در چند سال اخیر ساک پارچه ای در ایران به عنوان یک محصول تازه و جدید جایگزین کیسه های پلاستیکی شده است. ساک پارچه ای تحول بزرگی ایجاد کرده است که این تحول را در هنگام برگزاری نمایشگاه های گوناگون به وضوح مشاهده می کنید.ساک پارچه ای در انواع گوناگونی تولید می شود که شما با مراجعه به سایت ما می توانید اطلاعات بسیار کاملی از آن ها کسب کنید.

فرهنگ سازی برای استفاده از ساک پارچه ای تا جایی پیش رفته است که در بسیاری از کشور ها در مقابل استفاده از کیسه های نایلون هزینه ای را از شهروندان دریافت می کنند. طبق تحقیقات صورت گرفته یه طور متوسط هر ساک پارچه ای 11 بار مورد استفاده قرار می گیرد. حال با این اوصاف تصور کنید روی این ساک های پارچه بتوانید لوگو و تبلیغ شرکت خود را چاپ کنید و آن را تا مدت ها در اختیار مشتریان خود قرار دهید. ساک پارچه ای امروزه مهم ترین و بهترین ابزار تبلیغاتی به شمار می آید. علاوه بر این از ساک پارچه ای عمدتا برای سته بندی و حمل کالا ها استفاده می شود که این امر رضایت مشتریان را به سمت یک کسب و کار جلب می کند. مشتری زمانی که مشاهده می کند محصول خریداری شده وی را در بسته بندی زیبا و شیک قرار داده شده ، حس بهتری به فروشگاه شما پیدا خواهد کرد.

از جمله مزایای ساک پارچه ای شامل:

مناسب برای محصولاتی مانند نان به علت گذر هوا

مناسب برای محصولات سنگین وزن به علت مقاومت بالا

مقاومت در برابر رطوبت

برخورداری از تنوع رنگ

قابلیت بازیافت

برای کسب اطلاعات بیشتر از ساک پارچه ای به وب سایت ما مراجعه نمایید.


  • ۹۷/۱۱/۱۶
  • faezeh ahmadvand

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی