ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

  • ۰
  • ۰

ما در این جا قصد دارید در رابطه با یکی از انواع ساک پارچه ای یعنی ساک پارچه ای متقال یا کتان برای شما توضیح مختصری را ارائه دهیم. متقال نوعی پارچه ی نخی از خانواده کرباس می باشد که بسیار نرم و لطیف است. پارچه ی متقال به هیچ عنوان پرز نمی دهد و از استحکام بالایی برخوردار است. از ساک پارچه ای متقال برای ساک خرید و ساک تبلیغاتی استفاده می شود. متقال بسیار مقاوم و سبک و محکم می باشد. جالب است بدانید ساک پارچه ای متقال زمانی که خیس می شود محکم تر ومقاوم تر می شود و بعد از آن نیز به راحتی قابلیت شستشو و اتو کردن را دارد. ساک پارچه ای متقال در صنعت بسیار کاربرد دارد و به رنگ سفید در بازار عرضه می شود. البته استحکام این ساک ها مانند دیگر انواع ساک پارچه ای درجه بندی های متفاوتی با توجه به کاربردشان در استحکام دارند.

هرچه میزان نخ به کار رفته در این ساک پارچه ای بیشتر باشد به میزان افزایش درصد نخ و پنبه قیمت نیز افزایش می یابد. ساک پارچه ای معمولا با پارچه های اسپان باند و متقال تولید می شوند. ساک پارچه ای متقال با تار و پودی که دارد بسیار مداوم و ماندگار می باشد و از لحاظ کیفیت و قیمت بسیار مقرون به صرفه است.

ساک پارچه ای متقال و یا کتان برای چاپ تبلیغات و لوگو عالی است و با ضخامت های متفاوتی تولید می شوند. بر روی این ساک پارچه ای امکان چاپ با کیفیت به صورت رنگی نیز وجود دارد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در حالت کلی ساک پارچه ای کتان نسبت به دیگر ساک دستی های پارچه ای بسیار باکیفیت تر است و مدت زمان بیشتری در دست مشتری باقی می ماند. بنابراین بهترین گزینه برای تبلیغات طولانی مدت استفده از ساک پارچه ای است.

ساک پارچه ای کتان اغلب به رنگ استخوانی تولید می شود تا قابلیت هر نوع چاپ بر روی آن باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درزمینه انواع ساک پارچه ای به وب سایت ما مراجعه نمایید.


  • ۹۷/۱۱/۰۸
  • faezeh ahmadvand

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی