ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ساک پارچه ای 6

در چند سال اخیر این سوال همواره مطرح است که ساک پارچه ای چگونه می تواند در کسب و کار شما تحول ایجاد کند؟

ساک پارچه ای امکان را برای افراد صاحب تجارت و کسب و کار فراهم می کند تا فعالیت خود را در دید تعداد زیادی از مردم قرار دهند و یک اثر ماندگار و همیشگی ایجاد نمایند. ساک های پارچه ای با لوگوی درخواستی شما مزین می گردد، این کالای تبلیغاتی انعطاف زیادی داشته و در شرکت های غیر انتفاعی، آژانس های تبلیغاتی، فروشگاه های آنلاین، شرکت های بازاریابی و ... مورد استفاده قرار می گیرند.

ساک پارچه ای بهترین روش برای نمایش فعالیت شما در سطح شهر می شود، مشتریانی که این کالا را به هنگام فعالیت هایی مانند تفریح، خرید و... در دست خود می گیرند در واقع بی اختیار موجب بهتر دیده شدن کسب و کار شما می شوند. در حقیقت شما با طراحی برند خود بر روی ساک پارچه ای آگاهی بی نظیری از فعالیت خود در اختیار دیگران قرار می دهید. چاپ لوگو در سایز بزرگ بر روی ساک های دستی پارچه ای یکی از تاثیر گذار ترین روش ها برای تبلیغات شما در بازار هدف می باشد. زمانی که یک فرد ساک پارچه ای که نام تجاری شما بر روی آن حک شده است را با خود به پارک ها و مراکز خرید می برد در واقع توجه مشتریان زیادی را به نام برند شما جلب می کند.

چنانچه شما نیز قصد دارید از این روش تبلیغاتی استفاده کنید بهتر است برای نتیجه بهتر اطلاعات تماس خود را بر روی ساک پارچه ای اضافه کنید تا بازده کسب و کار شما از لحاظ تبلیغات افزایش یابد. این روش کاربردی و خلاقانه در امور تبلیغاتی شرکت های تبلیغاتی، آژانس های تبلیغاتی و موسسات خیریه می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. از مهم ترین دغدغه یک آیتم تبلیغاتی هزینه و بودجه مورد نیاز می باشد، زمانی که ابزار های تبلیغاتی نظیر آگهی، بنر، تیزر و ... را با یکدیگرمقایسه نمایید متوجه خواهید شد که استفاده از ساک پارچه ای تبلیغاتی موثرترین و با صرفه ترین روش برای انتقال پیام به مخاطبان می باشد. ساک پارچه ای برای کمپین های تبلیغاتی با کمترین هزینه گزینه بسیار عالی می باشد.

از مهم ترین مزیت ساک پارچه ای کاربردی بودن آن می باشد، همان طور که می دانید همه مردم هدیه گرفتن را دوست دارند و اغلب به انتظار آن می نشینند. یک ساک پارچه ای که بر روی آن یک تصیر خیلی جذاب و لوگوی زیبا چاپ شده است از فاصله ی دور نیز جلوه زیبایی دارد و برای یک هدیه که درون آن سررسید، ساعت دیواری، تقویم، پاوربانک و ... قرار دارد بسیار جذاب می باشد.

بدیهی ست که دیده شدن در انزار حداکثر تاثیر را در حفظ کمپین تبلیغاتی با کیفیت دارد، به کمک ساک پارچه ای تا زمانی که این کالا مورد استفاده مخاطبان قرار می گیرد در نام برند شما دیده می شود و در خاطر مخاطبان ثبت می گردد. ساک پارچه ای تنها جنبه یادگاری ندارد بلکه در واقع یک تصویر و اثر هنری برای بیان محصولات و خدمات شما می باشد و یک طرح فوق العاده برای کمپین های رسانه های اجتماعی و نمایشگاه های تجاری محسوب می شود تا برای همیشه در خاطره ها ثبت گردد. همچنین ساک پارچه ای بر خلاف کیسه های پلاستیکی برای محیط زیست هیچ ضرری ندارد و آسیبی به آن وارد نمی کند.


  • faezeh ahmadvand