ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای

  • ۰
  • ۰

ساک پارچه ای یکی از بهترین کالاها برای هدایای تبلیغاتی می باشد که برای حمل کالا و محصولات استفاده می شود و درست مانند یک بیلبورد متحرک برای صاحبان کسب وکار به شمار می آید. ساک پارچه ای به علت طول عمر بالایی که نسبت به نایلکس و نایلون دارد چندین بار می توان از آن استفاده نمود و از همین جهت از نظر تبلیغاتی یک روش مقرون به صرفه به شمار می آید که چندین بار می توان از آن استفاده نمود. ساک پارچه ای را یک کالای تبلیغاتی می دانند که دوستدار طبیعت است و هیچ آسیبی برای محیط زیست ندارد از همین جهت اهمیت زیادی در جامعه صنعت دارد. ساک دستی پارچه ای در رنگ ها و ابعاد گوناگونی تولید می شود که به روش های گوناگونی مانند سیلیک اسکرین، افست، فلکسو و دیجیتال به چاپ می رسد و بنابردرخواست مشتری می توان از هر یک از آن ها استفاده نمود. دوخت ساک پارچه ای با جنس سوزنی اغلب در دو گرماژ 60گرم و 90 گرم می باشد که با نام ساک دستی پرسی، ساک پارچه ای و ساک دستی اسپان باند معرفی می گردد.

ساک پارچه ای و یا ساک دستی تبلیغاتی برای مواردی مانند حمل و بسته بندی می باشد که در صنف های گوناگونی مانند فروشگاه ها، هدایای تبلیغاتی و نمایشگاه ها استفاده می گردد. فروشگاه ها و شرکت هایی که ازین کالا استفاده می کنند چاپ مربوط به حرفه خود را مانند لوگو، شماره تماس، آدرس و راه های ارتباطی را روی آن درج می کنند. ساک پارچه ای از نوع ساک دستی سوزنی به علت شکل زیبا و رنگ بندی متنوعی که دارد جز بهترین گزینه ها برای غرفه داران و نمایشگاه ها جهت تبلیغات می باشد. این ساک های پارچه ای قابلیت شستشو دارند و تا مدت ها برای در دست مشتریان می باشند.

دلایل استفاده از ساک پارچه ای

هزینه های صرف شده ساک دستی پارچه ای نسبت به دیگر کالاها بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

طول عمر بالای ساک پارچه ای نسبت به دیگر ساک های دستی

استحکام بالای ساک پارچه ای نسبت به سایر ساک های دستی


  • ۹۷/۱۰/۱۳
  • faezeh ahmadvand

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی